vrijdag 13 april 2012

'O Nieuwe kleertjes in de kast van mijn kindjes


Nieuw kleertjes voor in de kast van mijn dochter en zoon.
o,o,o,o,o,wat is dit zo fijn elke avond achter mijn naaimachine, het is echte een verslaving, een goede zo hebben de kindjes kleren voor aan te doen ha,ha.
Mijn man moet nu niet meer in kleerwinkels rond lopen naar in stoffen winkels hij vind dat ook wel leuk dan kan hij ook een stofje kiezen Ha,ha.
Mijn dochter, ik kan niet meer voorbij een Veritas winkel lopen of ze zegt Mama knopjes,ze kent die winkel echt en dan gaan we knopjes kopen en ze gaat recht naar de knoppen afdelen,
Ze kennen haar daar al en dat vind ze 'o zo tof.
En als mijn zoon in de winkel komt, ECHT een MAN,niet te doen moet ik echt naar buiten gaan 'wenen,wenen.
gaat niet graag naar de winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten