vrijdag 12 juli 2013

Boekentas

Een half dagje, werk voor een boekentas te maken met Anne & Daisy het was een leuk namiddag
Is dit geen mooie boekentas, en die stof vind ik heel mooie, ben stiekem een beetje jaloers,
deze boekentas heeft Daisy van de blog dieuwke-sietse helemaal zelf gemaakt,
Anne haar boekentas heb ik spijtig geen foto maar die zal wel komen,





                                heel mooie

Stof: michael miller
Tassenband: http://www.debonteboom.be/
Fournituren: http://www.juffertjeuil.be/

17 opmerkingen:

  1. Mooi! Hier staat een boekentasje deze zomer op het programma, het kleinste khadetje mag ook naar school! Je verkoopt het patroontje toevallig niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://workschopjadeenstig.blogspot.be/

      Verwijderen
    2. Oh, dat had ik nog niet gezien! Je bent een schat, ik stuur je zeker een foto'tje door (zal wel niet voor onmiddellijk zijn zunne).

      Verwijderen
    3. veel plezier er mee als er iets is roep maar............

      Verwijderen
  2. Zo jammer dat ik er niet bij kon zijn!!!
    Ik geraakte echt niet weg thuis en ze brachten daarbovenop ook nog eens een nieuw pleegkind (zusje van Aziatisch pleegtoertje en -Pateeke !)
    Een extra boekentas kon ik dus echt wel goed gebruiken ( wel een groter model dan, want ze gaat naar het 1ste leerjaar)
    Misschien een volgende keer?
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. amai, dan heb je nog meer pleegkindjes bangelijke, zal mijn goed hart is laten zien, welk stof vind je mooie

      Verwijderen
    2. Whaaaaa....wilt gij voor mij nen boekentas maken?????
      :-))))))))))))))) ( das ne glimlach tot VER achter mijn oren!)

      Ik vind AL uw boekentassen mooi!
      Zeg....maar misschien win ik uwen give-away wel!?
      ;-)

      Wanneer is de volgende workshop ?
      Als het ergens op ne schooldag is ( geen woensdag) dan kan ik meestal wel....
      :-)

      Verwijderen
    3. Haha....mijn jongste Pateeke die zag zopas die mooie boekentas van Daisy en zei tegen mij ' mama, gij hebt dat stofje ook he....ik wil ook zo een boekentas!'
      :-)

      Reserveert maar vast een plekje bij uw volgende workshop!

      Verwijderen
    4. Ahwel en ik maar hopen da ge er ook ging zijn :-) het was heel leuk! En ons getetter! Haha daar kunnen wij iets van zalle!

      Verwijderen
    5. Ooooh, ik wilde ZOOOO graag komen.....ik had zelfs al aan iedereen verteld over de workshop die ik wilde volgen. Maar helaas kon mijne vent geen verlof krijgen, en 10 kinders laat ge niet zomaar alleen he?
      Ge hebt een prachtige boekentas gemaakt Daisy.....echt SUPERMOOI!

      Verwijderen
    6. Dank u. Het was leuk om te doen. Misschien komen we mekaar nog eens tegen ;-)

      Verwijderen
  3. Het was mijn eerste workshop (in naaien) vond het zo leuk.
    Ik ga zeker er nog maken, want Dieuwke is er altijd mee weg en deze is voor Sietse.
    Alleen maar lof voor de lesgeefster.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar is deze gegeven of waar hebben, jullie die gevolgd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh waaw! Blij dat ik hier bij uitkom!! De zomer me ook eens aan een boekentasje wagen!!

    BeantwoordenVerwijderen