vrijdag 30 augustus 2013

Gezellig samen voor het nieuw schooljaar boekentassen maken

Alleen is maar alleen, en samen kunnen we mooie boekentassen maken, 
Met Naomi voor haar zoon, 
En Joke voor haar dochter, joke heeft een mooie WEBSHOP, De bonte boom
Waar je mooie stofjes en mooie tassenband kan bestellen 
De boekentassen zien er super uit

Deze is voor Naomie haar zoon

En deze is voor Joke haar dochter

                                

 
                                                                 
                                                                    

4 opmerkingen:

  1. Het was heel gezellig! En mijn dochter is er echt super blij mee! Nog eens bedankt voor alle hulp he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel graag gedaan ik ben zelf jaloers, het is een mooie
    veel succes er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je hier een patroontje of handleiding van? lijkt me super om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker op mijn tweede blog patroon
      op mijn blog van boven staat workshop en patronen
      kijk daar maar eens

      Verwijderen