donderdag 16 januari 2014

Ja, Amai dat was lang geleden

Met het zien van deze Blog van JoChapeau, kan ik niet aan tippen,
En deze Blog dezussen,
En ooit is gehaakte te hebben, 15 à 20 Jaar geleden................ met 1 haak steek, en dan nog en die veel steken waar ik niets van ken?
En er geboorte cadeautje, gemaakt moest worden dacht ik nu vlieg ik er is in, ja watte,ja,ja,ja, na éérst een week te haken en aftrekken, terug, en terug aftrekken enzo, is het mij gelukt denk ik wel ...........
Ik ben er toch fier op en mijn man geloofde mij niet, heb jij dat gemaakt amai zij hij, ja je zegde toch,suske heb je een nieuw hobby.....................





 Ben toch FIER
  
 En wat word dit????????
meer ik de volgende blog post.























2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank u, maar ik kan niet aan jouw tippen hoor, zeg ik wilde dit al een tijd je vragen mijn dochter verjaard 3 Maart woord ze 5 jaar, is het mogelijke voor deze muts en een sjaal?geen probleem als dit niet gaat
      Die vliegen muts in het roos ik vind ze niet meer

      Verwijderen