dinsdag 8 juli 2014

Een nieuw hobby?

Dit is de fout van MIJN MOESTUIN, van Win Lybaert, ben verslaaft, aan de moestuin en het naaien.
zalige gewoon eerst was het dit, en nu is het zo, SCROL NaAr BeNeDeN mijn tuin is OntPloFt

 


                                     Aardappelen in zak en alle soorten groenten.......


zelf meststoffen gemaakt van netels, je vind het hier, Brandnetelgier








   
             10 zaken aardappelen, waar ik in elke zak, 3 aardappelen heb in geplant,
               ik ben is benieuw ...





     Zalige gewoon..............................................................................................





3 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit ... hier ook in de ban van wim... al 2e seizoen bezig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb het boek ik neem als op, van T.V een nieuw verslaving

      Verwijderen
  2. Zo tof ! Het ziet er echt zalig uit !!! Inderdaad !!!

    BeantwoordenVerwijderen